تعمیرات

تعمیرات تجهیزات حوزه نفت و گاز

اپکس تکنولوژی (Apex technology) با بهره گیری از نیروهای فنی متخصص در حوزه برق و الکترونیک، مخابرات و ابزار دقیق اقدام به ارایه خدمات پشتیبانی و تعمیرات تجهیزات حوزه نفت و گاز مانند تجهیزات اندازه گیری و کالیبراتور (Calibration Instrument)، تست و شبیه سازی (Test and Simulation) و … می نماید.

تامین قطعات مورد نیاز حوزه نفت و گاز

اپکس تکنولوژی (Apex Technology) در زمینه‌ی واردات قطعات مورد نیاز در این حوزه که به دلیل تحریم، تامین آنها با مشکلات بسیار زیادی مواجه است اقدام به ایجاد کارگروهی جهت بررسی تخصصی و اجرای فاز امکان سنجی جهت وارد کردن قطعات اورجینال از کمپانی های معتبر تولید کننده نموده است. تا این نیاز ضروری کشور برطرف شده و چرخ توسعه صنعتی حوزه های نفت و گاز بدون مشکل در چرخش باشد.

پشتیبانی سیستم های پرتابل (Portable System)

امروزه استفاده از دستگاه های پرتابل رواج بسیاری یافته است به طوری که دستگاه های اندازه گیری و کالیبراتور بسیار دقیقی در حوزه نفت و گاز به چشم می خورند که صرفا با باطری های خاصی راه اندازی شده و یا به صورت ترکیبی با استفاده از برق شهر و باطری (باطری داخلی یا خارجی- جدا شدنی) قابل استفاده  می باشد. این مساله همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های حوزه نفت و گاز بوده چرا که تامین باطری اغلب دستگا های کاربردی این حوزه بسیار دشوار و در برخی مواقع عملا غیر ممکن می باشد. با این حال، اپکس تکنولوژی (Apex Technology) با سابقه دیرینه در زمینه تامین باطری های مختلف و بعضا نایاب، از نماینده های اصلی، تلاش نموده تا این دغدغه همیشگی در حوزه نفت و گاز را به حداقل رسانده و گامی موثر در زمینه خدمات و پشتیبانی سیستم های حساس این حوزه برداشته باشد.

سوابق

اپکس تکنولوژی (Apex Technology) این افتخار را دارد که دستگاه های تست برند های صاحب نامی همچون Baur، Lutron، Fluke، Eurotron،Hioki، Kyoritsu، Rutork و …را پشتیبانی، تعمیر و نگهداری کند.

نحوه ثبت سفارش

شما می توانید با پر کردن فرم تماس زیر سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.  تیم APEX TECH پس از بررسی درخواستتان با شما تماس خواهد گرفت. همچنین می توانید با کلیک بر لینک تماس با ما به آدرس دفتر فنی مراجعه فرمایید.

فرم ثبت درخواست

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق بة Apextech می باشد