تعمیرات

تعمیرات حوزه ارز دیجیتال

از جمله سخت افزارهایی که امروزه در حوزه ارز دیجیتال با خرابی های گسترده ای مواجه است منبع تغدیه (Power Supply) دستگاه های ماینر (Miner) می باشد. Ant Miner  یکی از برند های معتبر و معروف در زمینه ارز دیجیتال بوده که دستگاه های مختلفی را روانه بازار می کند. سری S9  از انواع پرکاربرد در زمینه صنعت ارز دیجیتال در کشور ما می باشد.
همان طور که می دانید در ارز دیجیتال منابع تغذیه، 1600 وات و 1800 وات و بیشتر بوده که خرابی های آنها خصوصا در فصول گرم سال بیشتر اتفاق می افتد.اپکس تکنولوژی (Apex Technology) این بستر را فراهم می آورد تا افرادی که به صورت محدود یا وسیع دارای فارم های استخراج ارز دیجیتال هستند بتوانند منابع تغدیه خود را در صورت خرابی، به تیم ما تحویل داده تا تعمیرات توسط ما انجام شود. تعمیراتی که ما ارایه می دهیم به صورت کاملا حرفه ای و توسط قطعات اورجینال انجام شده و دستگاه پس از انجام تعمیرات، دارای برهه تست بوده تا بتواند عملکرد خود را برای مشتری به اثبات برساند. بنابراین دستگاه های ارجاع شده به دفتر فنی، پس از تعمیرات توسط متخصصین تست می شود تا مراحل آزمایش به صورت کامل انجام شود. بدین صورت دستگاه با گذراندن آزمایش های تخصصی در کمترین زمان ممکن به مشتری ارایه می شود.

مشکلات رایج در حوزه دستگاه های استخراج ارز دیجیتال

در این بخش تعدادی از تصاویر مربوط به بخش تعمیرات حوزه ارز دیجیتار را مشاهده  می‌کنید.
ذستگاه های Power Supply نوع 1600 و 1800 Bitmain ، مدارات داخلی آن، فن ها، بردهای مدار چاپی و بخش های قدرت  در عکس ها قابل مشاهده هستند. از جمله ایرادات رایج این حوزه زمانی مشاهده می شود که دستگاه خروجی نداشته و فن دستگاه از کار می افتد و دستگاه هیچ گونه واکنشی به برق شهری ندارد و علاوه بر آن، داغ کردن های بی مورد یا ریست شدن های مداومی  در خروجی Power Supply اتفاق می افتد که تمامی موارد مطرح شده در اپکس تکنولوژی (Apex Technology) به صورت موردی توسط متخصصین ما بررسی و برطرف نجام می شود.

تامین قطعات مورد نیاز در حوزه ارز دیجیتال

اپکس تکنولوژی (Apex Technology)  بخشی از فعالیت خود را در زمینه‌ی واردات قطعات مورد نیاز در  حوزه ارز دیجیتال به صورت اورجینال اختصاص داده است . قطعاتی نظیر ماسفت (MOSFET)، دیود های قدرت (Power Diode)، ICهای Switching و مدیریت توان (Power Factor)، رگولاترها (Regulator)، قطعات Hash board (ASIC) و ادوات سیم و کابل و … توسط اپکس تکنولوژی (Apex Technology) در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تامین می شود.

تعمیرات تخصصی

اپکس تکنولوژی (Apex Technology) آماده ارایه خدمات پشتیبانی تخصصی به صاحبان فارم به صورت گسترده بوده و هم چنین مشاوره در زمینه تعمیرات، پشتیبانی و خدمات در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت، ارایه می شود.

نحوه ثبت سفارش

شما می توانید با پر کردن فرم تماس زیر  سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.  تیم APEX TECH پس از بررسی درخواستتان با شما تماس خواهد گرفت. همچنین می توانید با کلیک بر لینک تماس با ما به آدرس دفتر فنی  مراجعه فرمایید.

فرم ثبت درخواست

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق بة Apextech می باشد